Поштовани корисници,
желимо вас обавијестити да је дана, 21.03.2024. године, око 12.00 часова дошло до проблема на информационој опреми која је у надлежности Агенције за идентификациона документа, евиденцију и размјену података Босне и Херцеговине. Овај проблем резултирао је отежани рад великог дијела нашег система, због значајног броја ресурса који се налази на поменутој инфраструктури.
Нажалост, због овог проблема, Агенција тренутно није у могућности да осигура континуитет у пружању одређених услуга према нашим корисницима. Посебно је важно истаћи Министарства унутрашњих послова путем којих грађани подносе захтјеве за издавање свих путних исправа, личних карата, возачких дозвола, затим станице техничких прегледа путем којих грађани врше технички преглед возила, као и размјену података према свим другим надлежним органима.
Важно је истаћи да смо у протеклим годинама више пута планирали набавку адекватне опреме за ове намјене, али нисмо били у могућности да то реализујемо због недостатка буџета, односно поништења набавке. Нажалост, због недостатка новчаних средстава и неуспјеха у процесу набавке 2022. године (поступак је био поништен, а након тога у буџету нисмо имали више средства за поновно покретање процедура набавке) још увијек нисмо успјели осигурати нови систем. Агенција је и у овој години поново планирала набавку наведене опреме, међутим како су све државне институције још увијек у привременом финансирању, немамо могућности набавке исте.
Треба нагласити и да је опрема набављена 2012. године, а због претходно наведених разлога још увијек нисмо успјели пронаћи адекватан начин како да је замијенимо, иако се она одавно сматра застарјелом.
Упркос свим наведеним изазовима, запослени у Агенцији за идентификациона документа, евиденције и размјену података Босне и Херцеговине раде непрекидно посљедњих 20 сати, те улажу додатне напоре како би се ситуација нормализовала што је прије могуће.
Ваша подршка и разумијевање су нам од великог значаја у овом тренутку.